Videnblade fra Skov & Landskab

TILGÆNGELIG FOR DTF MEDLEMMER.

Dansk Træplejeforening, har i 2012 indgået en aftale med Skov & Landskab om at bringe 3 nye Videnblade om året. Aftalen og udgiften er tiltrådt af GF 15.11.2012.

Aftalen omfatter udelukkende de Videnblade der udgives under serien: Park og Landskab og omfatter de videnblade der er relevante for medlemmernes fagområde.

Relevante Videnblade fra før 2012 vil også være tilgængelige for medlemmerne.

Man skal være logget på som medlem for at kunne få adgang til dette punkt på hjemmesiden.

Når man aktivere menuen “Videnblade fra Skov & Landskab fremkommer der 5 emnegrupper:

1. Arbejdsmiljø  2. Etablering  3. Planlægning  4. Planter  5. Pleje, sygdomme og værdisætning

De enkelte Videnblade bliver vist som pdf filer i den relevante undermenu. Hvori der yderligere er en opdeling af emner for at lette søgningen, videnbladene er listet fra ældst til nyest.

Siderne er under opbygning og indholdet vil løbende blive opdateret i takt med at Skov & Landskab udsender nye Videnblade med relevans for medlemmerne.