DTF Prisen 2009: Karen Attwell

DTF PRISEN 2009: KAREN ATTWELL

Jeg er glad for første gang at kunne uddele DTF Prisen, der er indstiftet for at hædre personer, firmaer kommuner eller institutioner som gør noget ekstraordinært for vores træer og det miljø de skaber.

Den første prisuddeling går til en ildsjæl der har udvist et stort engagement for en bedre træpleje i Lejre Kommune. Der var i DTF bred enighed om valget af Karen Atwell.

Karen Atwells fortjeneste ligger i forbindelse med Lejre kommunes vandalisme overfor deres Herregårds Alleer.

Kære Karen Atwell, hjertelig tillykke med prisen.

Carsten Visler

Formand DTF

Fra venstre: formand og stifter af DTF, Carsten Visler, der overrækker prisen 2009 til landskabsarkitekt, Karen Attwell