Bytræseminar

Som medlem af Dansk Træplejeforening kan du deltage på det årlige Bytræseminar til en reduceret pris.

Næste seminar er i 2024 - nærmere følger

Bytræseminaret holder dig opdateret med den nyeste viden fra forskning og praksis.

Eksempler på emner der behandles er bl.a.: Plantning og vækstjord, beskæring, sygdomme og skadedyr, trævalg, planlægning og miljø.

Bytræseminar tilrettelægges i samarbejde med Institut for Geovidenskab og Naturforvaltning, IGN, Københavns Universitet, Frederiksberg. Seminaret finder sted på en hverdag i november måned, og medlemmer orienteres om program og tilmelding i foreningens nyhedsbrev, på hjemmesiden og på facebook.

Auditoriet fra bytræseminar d. 16 november 2023